Воровка, Маргарита (2017) Генеза гендерних досліджень в модерній науці (XVII - початок XIX століття). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1). с. 32-36.
Text
Nvmdpu_2017_1_6.pdf Скачати (603kB) |
Резюме
У статті проаналізовано генезу гендерних досліджень і формування патріархатної традиції в модерній науці. Йдеться про те, що класична європейська наука започаткувала філософську й наукову рефлексію статевої диференціації суспільства та культури, зробила спроби обґрунтування жіночої суб’єктності, поєднання онтологічних принципів жіночого / чоловічого, що визначило перенесення обговорення питання в площину соціальних, культурних, правових та економічних відносин, зумовило осмислення й доведення ідеї рівності чоловіків і жінок, а отже, і рівності їхніх прав, зокрема права на освіту.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 05 Лип 2019 05:55 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 11:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5572 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |