МДПУ репозиторій

Генеза гендерних досліджень в модерній науці (XVII - початок XIX століття)

Воровка, Маргарита (2017) Генеза гендерних досліджень в модерній науці (XVII - початок XIX століття). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1). с. 32-36.

[img] Text
Nvmdpu_2017_1_6.pdf

Скачати (603kB)

Резюме

У статті проаналізовано генезу гендерних досліджень і формування патріархатної традиції в модерній науці. Йдеться про те, що класична європейська наука започаткувала філософську й наукову рефлексію статевої диференціації суспільства та культури, зробила спроби обґрунтування жіночої суб’єктності, поєднання онтологічних принципів жіночого / чоловічого, що визначило перенесення обговорення питання в площину соціальних, культурних, правових та економічних відносин, зумовило осмислення й доведення ідеї рівності чоловіків і жінок, а отже, і рівності їхніх прав, зокрема права на освіту.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 05 Лип 2019 05:55
Останні зміни: 06 Жов 2020 11:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5572

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу