Александров, Д. В. (2015) Освітянська самосвідомість та імперативи інституту освіти: соціально-філософський аналіз. Versus, 2 (6). pp. 71-76. ISSN 2310-4562
vers_2015_2_13.pdf
Download (422kB)
Abstract
В статті розглядаються з соціально-філософської точки зору особливості оціцнки субєктами освітнього простору сучасного стану вимог та імперавтивів трансформованого та трансформуючогося інситуту освіти, аналізуються новітні риси освітянських відносин, які стали наслідком постійних освітянських реформ.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
| Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра соціології та філософії |
| Depositing User: | Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net |
| Date Deposited: | 12 Aug 2019 11:11 |
| Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5494 |




