МДПУ репозиторій

Освітянська самосвідомість та імперативи інституту освіти: соціально-філософський аналіз

Александров, Д. В. (2015) Освітянська самосвідомість та імперативи інституту освіти: соціально-філософський аналіз. Versus, 2 (6). с. 71-76. ISSN 2310-4562

[img] Text
vers_2015_2_13.pdf

Скачати (422kB)

Резюме

В статті розглядаються з соціально-філософської точки зору особливості оціцнки субєктами освітнього простору сучасного стану вимог та імперавтивів трансформованого та трансформуючогося інситуту освіти, аналізуються новітні риси освітянських відносин, які стали наслідком постійних освітянських реформ.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 12 Серп 2019 11:11
Останні зміни: 27 Жов 2020 12:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5494

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу