Савлук, І. В. (2018) Сутність понять «творчість» і «майстерність музиканта-виконавця» в контексті діяльнісного підходу. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (21). с. 79-85. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_21 Вырезанный.pdf Скачати (344kB) |
Резюме
У статті розкрито дефініцію поняття «майстерність», що в галузі мистецтва є бінарним процесом інтелектуальної діяльності людини, і поняття «творчість», що є підсумком створення об’єктивно та суб’єктивно нового. Зіставлено зміст цих понять у контексті діяльнісного підходу. Визначено завдання виконавської майстерності та процесу її формування, що в наукових працях характеризуються не стільки суперечливістю, скільки широтою охоплення досліджуваних питань. Розглянуто підходи до з’ясування сутності такого феномену, як діяльність. Звернено увагу на наявність у дослідженні діяльності аспекту, пов’язаного з розвитком кінетичних здібностей і кінетичної культури особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта M Музика і книги про музику > M Музика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | І.В. Савлук |
Дата внесення: | 15 Серп 2019 11:30 |
Останні зміни: | 24 Вер 2020 09:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5412 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |