MDPU Repository

Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності

Жейнова, С. С. and Мельникова, Н. (2017) Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка: зб. наук. статей, 1 (18). pp. 81-85.

[img]
Preview
Text
Жейнова С.С..pdf

Download (342kB) | Preview

Abstract

Творча уява розглядається як вид уяви, що передбачає самостійне створення людиною нових образів та ідей, які можуть втілюватися в конкретні оригінальні продукти творчої діяльності. Головним джерелом розвитку уяви у дітей є ігрова діяльність. Творчий характер гри підтверджується тим, що дитина не копіює життя, а комбінує образи уявлення, що споріднює гру з мистецтвом, де дитина «вибудовує» свою роль у процесі гри. Художньою називається діяльність, яка безпосередньо пов’язана з різними видами мистецтва. Різновидами художньої гри є театралізовані ігри, музичні ігри, ігри, зв'язані з образотворчою та декоративно-прикладною практикою, художньо-словесною творчістю. До педагогічних умов розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку належать: збагачення дітей художніми враженнями; створення предметного середовища; доброзичливе ставлення; правильне співвідношення між різними формами організації' художньої діяльності дітей; розвиток художньо-педагогічних здібностей педагога.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Depositing User: Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти
Date Deposited: 09 Aug 2019 06:44
Last Modified: 09 Aug 2019 06:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5259

Actions (login required)

View Item View Item