Бунчук, О. В. та Єрмак, Ю. І. (2018) Роль української інтелігенції в провідницькому освітньому русі 1917-1920 рр. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (2). с. 31-41. ISSN ISSN 2412-9208
|
Text
стаття Єрмак Ю.І. Роль pdf.pdf Скачати (716kB) | Перегляд |
Резюме
В статті автори розкривають роль української інтелігенції в провідницькому освітньому русі 1917-1920 рр., адже у період національно-демократичної революції українського народу, саме громадські організації і культурно-освітні товариства взяли на себе почесну роль провідників й керманичів на цьому полі. Фактично, громадськість опікувалася справами освіти в Україні до утворення першого керівного українського освітнього органу – Генерального Секретаріату освіти. За активної участі громадських діячів закладено першу українську гімназію, вони взяли в свої руки українізацію школи в Україні, влаштувавши в 1917 р. перші курси українознавства для вчителів по всій країні, розробили основні положення реформи шкільної освіти, дбали про термінологію, видання шкільних книжок. За час своєї діяльності, і в період денікінщини і на початку правління радянської влади, саме патріотично свідома інтелігенція виявилась провідною силою в суспільстві, яка заклала підвалини розвитку українського шкільництва, виконала своє призначення і місію нести в український народ національну освіту, рідну мову.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 05 Лип 2019 05:55 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 06:23 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5251 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |