MDPU Repository

Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur»

Прядко, І. О. and Арсененко, І. А. (2018) Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur». Актуальні проблеми вітчизняної науки: матеріали наук. конф. студентів та молодих вчених. pp. 104-107.

[img]
Preview
Text
Арсененко_2018(2).pdf

Download (271kB) | Preview

Abstract

Актуальність планування маркетингової діяльності на туристичному підприємстві визначається тим, що в умовах ринкової конкуренції виробник повинен бути інформаційно забезпечений, уміти аналізувати ринкову ситуацію, зіставляти і планувати свою діяльність з конкурентами, розробляти заходи щодо її вдосконалення, тобто володіти теорією і практикою маркетингу з урахуванням особливостей туристичної галузі.

Item Type: Article
Subjects: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства
Depositing User: Кафедра географії та туризму
Date Deposited: 09 Aug 2019 10:42
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5221

Actions (login required)

View Item View Item