МДПУ репозиторій

Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur»

Прядко, І. О. та Арсененко, І. А. (2018) Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur». Актуальні проблеми вітчизняної науки: матеріали наук. конф. студентів та молодих вчених. с. 104-107.

[img]
Перегляд
Text
Арсененко_2018(2).pdf

Скачати (271kB) | Перегляд

Резюме

Актуальність планування маркетингової діяльності на туристичному підприємстві визначається тим, що в умовах ринкової конкуренції виробник повинен бути інформаційно забезпечений, уміти аналізувати ринкову ситуацію, зіставляти і планувати свою діяльність з конкурентами, розробляти заходи щодо її вдосконалення, тобто володіти теорією і практикою маркетингу з урахуванням особливостей туристичної галузі.

Тип елементу : Стаття
Теми: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 09 Серп 2019 10:42
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5221

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу