Прядко, І. О. та Арсененко, І. А. (2018) Удосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві «Angel tur». Актуальні проблеми вітчизняної науки: матеріали наук. конф. студентів та молодих вчених. с. 104-107.
|
Text
Арсененко_2018(2).pdf Скачати (271kB) | Перегляд |
Резюме
Актуальність планування маркетингової діяльності на туристичному підприємстві визначається тим, що в умовах ринкової конкуренції виробник повинен бути інформаційно забезпечений, уміти аналізувати ринкову ситуацію, зіставляти і планувати свою діяльність з конкурентами, розробляти заходи щодо її вдосконалення, тобто володіти теорією і практикою маркетингу з урахуванням особливостей туристичної галузі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 09 Серп 2019 10:42 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5221 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |