Гурбик, Ю. Ю. та Сальнікова, М. В. та Курган, П. О. (2019) Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві. Економіка та суспільство (20). с. 173-182. ISSN 2524-0072
|
Text
Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві.pdf Скачати (156kB) | Перегляд |
Резюме
У статті досліджено теоретико-методологічні основи стратегічного планування на підприємстві. Проаналізовано поняття «стратегія» та «планування», які утворюють категорію «стратегічне планування». Встановлено, що поширеними серед учених є такі визначення поняття «стратегія», як план, принцип поведінки, позиція, перспектива, прийом. Виявлено, що в сучасних теоріях, концепціях та підходах науки управління поняття «планування» передусім розглядається як загальна функція системи менеджменту, яка передує іншим управлінським функціям (таким як організація, мотивація, контроль тощо) й визначає їхню сутність та зміст. Розкрито наявні теоретичні підходи закордонних і вітчизняних учених стосовно розуміння та тлумачення поняття «стратегічне планування», які показують, що ця наукова дефініція має різні трактування – це процес (безперервний, системний, адаптивний, управлінський), набір дій і рішень, довготривала програма, планова робота тощо. Розглянуто принципи та класифікації етапів стратегічного планування на підприємстві.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 08 Серп 2019 11:14 |
Останні зміни: | 27 Січ 2020 09:01 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5209 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |