МДПУ репозиторій

Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві

Гурбик, Ю. Ю. та Сальнікова, М. В. та Курган, П. О. (2019) Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві. Економіка та суспільство (20). с. 173-182. ISSN 2524-0072

[img]
Перегляд
Text
Суть, принципи та етапи стратегічного планування на підприємстві.pdf

Скачати (156kB) | Перегляд

Резюме

У статті досліджено теоретико-методологічні основи стратегічного планування на підприємстві. Проаналізовано поняття «стратегія» та «планування», які утворюють категорію «стратегічне планування». Встановлено, що поширеними серед учених є такі визначення поняття «стратегія», як план, принцип поведінки, позиція, перспектива, прийом. Виявлено, що в сучасних теоріях, концепціях та підходах науки управління поняття «планування» передусім розглядається як загальна функція системи менеджменту, яка передує іншим управлінським функціям (таким як організація, мотивація, контроль тощо) й визначає їхню сутність та зміст. Розкрито наявні теоретичні підходи закордонних і вітчизняних учених стосовно розуміння та тлумачення поняття «стратегічне планування», які показують, що ця наукова дефініція має різні трактування – це процес (безперервний, системний, адаптивний, управлінський), набір дій і рішень, довготривала програма, планова робота тощо. Розглянуто принципи та класифікації етапів стратегічного планування на підприємстві.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 08 Серп 2019 11:14
Останні зміни: 27 Січ 2020 09:01
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5209

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу