Ускова, Альона (2014) Теоретичні та методичні аспекти системи людиновимірностіу процесі формування цінності піклування про іншу людину в учнів основної школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. (50). pp. 149-156.
|
Text
Умань 2014.pdf Download (369kB) | Preview |
Abstract
На сьогодні в умовах становлення і розвитку високотехнологічного інформаційного суспільства в Україні виникла необхідність підвищення якості та пріоритетності шкільної освіти у вихованні учнів. Освітньо- виховний процес - це необмежений простір, в якому постійно відбуваються зміни та нововведення. Саме тому питання формування цінності піклування про іншу людину є провідним у вихованні учнів основної школи. Традиційні технології виховання учнів не надають можливості на сьогодні враховувати вплив нових типів відносин, що складаються між підростаючим поколінням: виникнення різних сект, рухів, а також ті інформаційні потоки, що оточують кожного. Зазначені особливості сучасної виховної діяльності потребують постійного соціального контролю, що вимагає чітких експертних оцінок. Отже, виховання потребує вимірювання внутрішнього світу людини, перетворюючи його на життєвий світ дійсності як простір для здійснення добродіянь, надання допомоги та піклування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Date Deposited: | 08 Aug 2019 13:27 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5207 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |