МДПУ репозиторій

Теоретичні та методичні аспекти системи людиновимірностіу процесі формування цінності піклування про іншу людину в учнів основної школи

Ускова, Альона (2014) Теоретичні та методичні аспекти системи людиновимірностіу процесі формування цінності піклування про іншу людину в учнів основної школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. (50). с. 149-156.

[img]
Перегляд
Text
Умань 2014.pdf

Скачати (369kB) | Перегляд

Резюме

На сьогодні в умовах становлення і розвитку високотехнологічного інформаційного суспільства в Україні виникла необхідність підвищення якості та пріоритетності шкільної освіти у вихованні учнів. Освітньо- виховний процес - це необмежений простір, в якому постійно відбуваються зміни та нововведення. Саме тому питання формування цінності піклування про іншу людину є провідним у вихованні учнів основної школи. Традиційні технології виховання учнів не надають можливості на сьогодні враховувати вплив нових типів відносин, що складаються між підростаючим поколінням: виникнення різних сект, рухів, а також ті інформаційні потоки, що оточують кожного. Зазначені особливості сучасної виховної діяльності потребують постійного соціального контролю, що вимагає чітких експертних оцінок. Отже, виховання потребує вимірювання внутрішнього світу людини, перетворюючи його на життєвий світ дійсності як простір для здійснення добродіянь, надання допомоги та піклування.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Дата внесення: 08 Серп 2019 13:27
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5207

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу