Дубяга, С. М. (2015) Нові підходи до роботи над фразеологічним матеріалом у початковій школі. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки (13). с. 45-51. ISSN 2524-2660
|
Text
Dubyaha_stattya.pdf Скачати (720kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття дозволяє вирішити деякі актуальні питання сучасної методики навчання молодших школярів в галузі української мови. В ній обґрунтовують ся найбільш ефективні шляхи формування культури мовлення молодших школярів на основі вивчення фразеології. Подаються прийоми, форми, види завдань, що сприятимуть глибокому засвоєнню учнями фразеологічного матеріалу, а різноманітність форм роботи дасть змог у кожного разу зацікавлювати дітей, уникати одноманітності і монотонності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 13 Черв 2019 08:21 |
Останні зміни: | 27 Груд 2023 20:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5108 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |