МДПУ репозиторій

Організація навчання іноземних мов учнівської молоді як історико-педагогічна проблема

Рибалко, Н. М. (2016) Організація навчання іноземних мов учнівської молоді як історико-педагогічна проблема. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр., 214 (54). с. 61-69.

[img]
Перегляд
Text
Rybalko_ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА-конвертирован.pdf

Скачати (294kB) | Перегляд

Резюме

Анотація. У статті розкрито питання, що пов’язані з організацією навчання іноземним мовам учнівської молоді в історичній спадщині. Автор виділяє основні ідеї педагогів стосовно цілей та принципів навчання іноземних мов, розглядає основні позиції, що існували впродовж історії вивчення іноземних мов. Подано аналіз термінів «іншомовна освіта», «мовна підготовка», «вивчення іноземних мов», що надані у сучасних дисертаційних дослідженнях, статтях, монографіях. У статті наведено ключові позиції щодо дидактики як організації навчального процесу, визначено функції організації навчання іноземним мовам учнівської молоді. Ключові слова: навчання іноземних мов, освіта, учнівська молодь.

Тип елементу : Стаття
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки і навчання. Гуманітарні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Секція з іноземних мов кафедри початкової освіти
Дата внесення: 08 Серп 2019 07:02
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5091

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу