Рибалко, Н. М. (2018) Дидактичний принцип системності в організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті(кінець ХІХ-початок ХХ століття). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (19)). с. 36-47.
|
Text
Рибалко_Наталія_стаття_2018-конвертирован.pdf Скачати (356kB) | Перегляд |
Резюме
Анотація. У статті розкривається проблема реалізації дидактичного принципу системності в організації навчання іноземних мов у вітчизняній гімназійній освіті (кінець ХІХ століття – початок ХХ століття). Автор аналізує навчальні плани, наводить їх фрагменти, де здійснено розподіл годин на вивчення давніх та нових іноземних мов. У статті наведено дані про дискусії, що стосувалися вивчення іноземних мов, наведено ключові постанови та програмні вимоги, згідно із якими здійснювалися реформи у організації навчання іноземним мовам у гімназійній освіті у період, що досліджується. Автор розкриває основні положення, що стосувалися правил проведення екзаменів у гімназіях, наголошує на складнощах навчання іноземним мовам у кінці ХІХ століття – початку ХХ століття. На підставі аналізу історичних матеріалів у статті доводиться, що реалізація дидактичного принципу системності у викладанні іноземних мов у даному періоді представлено тріадою: «планування – організація − контроль». Ключові слова: навчання іноземних мов, гімназійна освіта, учнівська молодь.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Секція з іноземних мов кафедри початкової освіти |
Дата внесення: | 08 Серп 2019 07:02 |
Останні зміни: | 24 Вер 2020 09:10 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5090 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |