MDPU Repository

Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти

Червонська, Л. М. and Ускова, Альона (2019) Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Наукові запискиБДПУ. Серія: Педагогічні науки: зб. наук. пр. (1). pp. 369-376. ISSN 2412-9208

[img]
Preview
Text
42.pdf

Download (477kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості побудови форми adagio та її значення на уроках класичного танцю в процесі підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. У роботі розкрито зміст поняття “adagio”, що визначається як танцювальна форма, яка складається з різновидів battement developpe, повільних поворотів у позах (tour lent), port-de-bras, різноманітних renverse, grand fouette, tour sur le cou-de-pied, tour у великих позах. Визначено й проаналізовано різноманітні форми adagio (навчальна, тренажна, розгорнута (велика), танцювальна) та їх значення в процесі підготовки майбутніх фахівців на уроках класичного танцю. У статті обґрунтовано методику опанування студентами-хореографами форми adagio в процесі вивчення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” на різних курсах навчання. Методика опанування майбутніми фахівцями різних форм adagio під час професійної підготовки у вищих закладах освіти відбувається відповідно до змісту робочої програми з дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю”, враховуючи загальні принципи (доступності, поступовості, системності). На першому курсі навчання adagio складається з найпростіших форм releve lent на 90°, battement developpe, temps lie, рort-de-bras, що виконуються в повільному темпі і на всій ступні. На другому курсі вивчення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” adagio складається з різноманітних по координації demi rond de jambe developpe, rond de jambe developpe, а також повільні підйоми на півпальці у великих позах на 90°. На третьому році навчання майбутніх фахівців adagio набуває закінченої форми, яка ускладнюється різними поворотами в великих позах, тривалою стійкістю на високих півпальцях в позах на 90° з одночасними переходами з пози в позу різними прийомами, preparation до tour і tour в великих позах, tour sur le cou-de-pied. На останньому курсі вивчення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” adagio складається з різноманітних обертальних рухів – tour, renverse, fouette.

Item Type: Article
Subjects: N Образотворче мистецтво > NX Мистецтво в цілому
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Date Deposited: 07 Aug 2019 13:55
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5063

Actions (login required)

View Item View Item