МДПУ репозиторій

Сучасний стан логопедичної практики корекційної роботи з молодшими школярами з дисграфією

Журавльова, Л. С. (2017) Сучасний стан логопедичної практики корекційної роботи з молодшими школярами з дисграфією. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (34). с. 24-32. ISSN 2311-5491

[img]
Перегляд
Text
6_Zhuravlyova L.S..pdf

Скачати (450kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядається проблема корекції порушень письма в учнів молодшого шкільного віку з дисграфією. Зазначено, що у сучасної логопедії висвітлюються питання симптоматики, механізмів, структури цього мовленнєвого розладу, активно вивчаються як загальні методологічні підходи, так і напрями, зміст та диференційовані методи корекції різних видів дисграфії. Підкреслено, що на сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки порушення процесу формування писемного мовлення вивчають у різних аспектах. Зауважено, що стратегія логопедичного впливу формується з урахуванням того чи іншого виду дисграфії, симптоматики, структури дефекту, психологічних особливостей учнів із дисграфією. Виокремлено основні методологічні підходи щодо організації логокорекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з порушенням письма, подані методики корекції дисграфії. Зазначено, що ефективність логопедичної роботи з корекції дисграфії на сьогодні недостатньо висока та не відповідає сучасним вимогам мовленнєвої компетенції молодших школярів. Підкреслюється, що проблема вивчення мовленнєвого розвитку дітей з порушенням письма залишається актуальною й дотепер.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 07 Серп 2019 10:21
Останні зміни: 07 Жов 2020 10:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5046

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу