Єжова, Ольга (2013) Теоретичні підходи до визначення превентивного виховного середовища. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 153-158. ISSN 2219-5203
Text
616-1.pdf Скачати (224kB) |
Резюме
У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення превентивного виховного середовища. Показано, що превентивне виховне середовище супідрядне щодо виховного середовища й частково збігається з освітнім. Превентивне виховне середовище визначено як упорядкована цілісна сукупність організаційно-педагогічних умов, взаємодія та інтеграція яких запобігає негативним впливам соціуму, сприяє виробленню ціннісного ставлення до себе, природи й суспільства, допомагає розкриттю внутрішнього потенціалу й самореалізації особистості. Виокремлено такі рівні превентивного виховного середовища, як: превентивне виховне середовище навчального закладу, превентивне виховне середовище ближнього оточення, превентивне виховне середовище населеного пункту, превентивне виховне середовище держави.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 21 Бер 2016 19:44 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/504 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |