Максимов, О. С. та Дюжикова, Ю. Ю. (2014) Контент-аналітичний метод визначення пізнавальної самостійності. Імідж сучасного педагога (2). с. 29-32. ISSN 2221-6316
|
Text
Имидж сучасного педагога.pdf Скачати (7MB) | Перегляд |
Резюме
Наведені різні погляди вчених у досліджені природи пізнавальної самостійності учнів у навчанні і на підставі контент-аналізу визначена дефініція психолого-педагогічного поняття "пізнавальна самостійність"
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра органічної і біологічної хімії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Юлия Дюжикова |
Дата внесення: | 06 Серп 2019 14:00 |
Останні зміни: | 09 Груд 2020 08:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5011 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |