МДПУ репозиторій

Контент-аналітичний метод визначення пізнавальної самостійності

Максимов, О. С. та Дюжикова, Ю. Ю. (2014) Контент-аналітичний метод визначення пізнавальної самостійності. Імідж сучасного педагога (2). с. 29-32. ISSN 2221-6316

[img]
Перегляд
Text
Имидж сучасного педагога.pdf

Скачати (7MB) | Перегляд

Резюме

Наведені різні погляди вчених у досліджені природи пізнавальної самостійності учнів у навчанні і на підставі контент-аналізу визначена дефініція психолого-педагогічного поняття "пізнавальна самостійність"

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра органічної і біологічної хімії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Юлия Дюжикова
Дата внесення: 06 Серп 2019 14:00
Останні зміни: 09 Груд 2020 08:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5011

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу