Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. (2014) Особливості ставлення молодших школярів до навчання. Наука і освіта (6). с. 35-41.
|
Text
NiO_2014_6_9.pdf Скачати (449kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена проблемі ставлення молодших школярів до навчання. Обґрунтовано феномен «ставлення до навчання», виділено компоненти та типи ставлення молодших школярів до навчання. На основі отриманих даних виділена динаміка типів ставлення молодших школярів до навчання. Встановлено, що ставлення до навчання вирізняється асинхронністю розвитку своїх компонентів—учням перших-других класів притаманний низький рівень розвитку когнітивного та поведінкового компонентів; для школярів третіх і четвертих класів є характерними негативні складові у змісті емоційно-оцінного компоненту у поєднанні з негативними тенденціями вікової динаміки такого розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | доцент Наталія Гузь |
Дата внесення: | 13 Черв 2019 05:28 |
Останні зміни: | 08 Жов 2021 14:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4906 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |