Мельникова, Светлана (2015) Психосоциальный стресс и его влияние на процесс обучения в вузе студентов специальности «практическая психология». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 252-257. ISSN 2219-5203
Text
44.pdf Скачати (539kB) |
Резюме
У статті наводяться результати проведеного скринінгового дослідження показників рівня психосоціального стресу за методикою Л. Рідерау. У дослідженні взяли участь 88 студентів-психологів (76 дівчат і 12 юнаків) Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького (м. Мелітополь) у віці від 18 до 47 років. Через малу кількість обстежених осіб чоловічої статі, обробка результатів дослідження проводилася без урахування гендеру. Результати дослідження виявили різні рівні психосоціального стресу в студентів-психологів денної та заочної форм навчання. Високий і середній рівні психосоціального стресу, визначені в студентів денної та заочної форм навчання, розглядаються автором як донозологічний стан, який при погіршенні політико-економічних обставин у країні може сформувати соматичну патологію в цій обстежуваній групі. Незважаючи на те, що середній бал успішності в студентів-психологів виявився невисоким, але все-таки цей контингент може мати більш високі показники. Проведений факторний аналіз дав змогу визначити в студентів-психологів денної та заочної форм навчання внутрішні та зовнішні чинники стресоформування, які в сукупності здатні негативно впливати на педагогічний процес у цих групах студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 03 Лют 2016 17:01 |
Останні зміни: | 29 Жов 2021 18:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/49 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |