МДПУ репозиторій

Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ

Брежнєва, С. Б. (2017) Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (56-57). с. 537-545. ISSN ISSN1992-5786

[img]
Перегляд
Text
56-57_2017 Брежнєва С.Б..pdf

Скачати (264kB) | Перегляд

Резюме

У статті проаналізовано педагогічний досвід упровадження духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес. Актуалізовано педагогічний досвід за етапами. На першому етапі проведено анкетування студентів, організовано пропедевтичні бесіди. На другому - студентам була запропонована експериментальна методика розучування духовних пісень менонітів, які проживали на Півдні України (кінець XVIII - початок XXст.). На третьому етапі запропоновано студентам експериментальної групи виступити у хоровому співі з виконанням духовних пісень менонітів.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BX Християнські конфесії
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Користувачі 4410 не знайдено.
Дата внесення: 02 Серп 2019 07:58
Останні зміни: 09 Жов 2020 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4896

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу