Брежнєва, С. Б. (2017) Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (56-57). с. 537-545. ISSN ISSN1992-5786
|
Text
56-57_2017 Брежнєва С.Б..pdf Скачати (264kB) | Перегляд |
Резюме
У статті проаналізовано педагогічний досвід упровадження духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес. Актуалізовано педагогічний досвід за етапами. На першому етапі проведено анкетування студентів, організовано пропедевтичні бесіди. На другому - студентам була запропонована експериментальна методика розучування духовних пісень менонітів, які проживали на Півдні України (кінець XVIII - початок XXст.). На третьому етапі запропоновано студентам експериментальної групи виступити у хоровому співі з виконанням духовних пісень менонітів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BX Християнські конфесії L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти M Музика і книги про музику > M Музика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4410 не знайдено. |
Дата внесення: | 02 Серп 2019 07:58 |
Останні зміни: | 09 Жов 2020 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4896 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |