Troitska, Tamara та Lytvyna, Yulia (2016) Dialogue in language-culture practices: methodological foundations. Versus (1). с. 83-86. ISSN 2310-4562
|
Text
vers_2016_1_17.pdf Скачати (317kB) | Перегляд |
Резюме
Порушується проблема реалізації діалогу в процесі вивчення мов. Наголошено, що діалог є важливим для пошуку шляхів єднання людей у полікультурному суспільстві. За допомогою дослідницьких методів, способів і засобів осмислення об’єкта й предмета дослідження доведено необхідність діалогізації культурно-освітнього простору людини через усвідомлення й актуалізацію її можливостей у процесі вивчення іноземних мов і взаємодії з представниками інших культур; розкрито зміст напрацювань щодо використання діалогу в мовно-культурних практиках. Обстоюється думка про те, що це дасть змогу більше пізнати й зрозуміти інші культури, а також сформувати середовище для реалізації потенціалу людини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 12 Черв 2019 11:24 |
Останні зміни: | 02 Лист 2020 12:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4891 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |