Мілько, Н. Є. (2019) Технологія підготовки майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 5 (73). с. 302-305. ISSN 2519-2558
|
Text
document.pdf Скачати (218kB) | Перегляд |
Резюме
У статті автор розглядає діяльність викладача та навчальну діяльність студентів як педагогічні умови, які спрямовані на розвиток готовності майбутніх учителів англійської мови до організації міжкультурного діалогу. Об’єктом дослідження є педагогічний простір, педагогічний або учнівський колективи, система виховної роботи у школі, навчально-виховний процес, викладання дисципліни. Підготовка майбутніх учителів до організації міжкультурного діалогу у професійній діяльності має на меті заохочення учнів до розмаїття культурного життя, формування сприйнятливості цінностей та ідей представників інших культур та прагнення до взаємозбагачення культур. Ключові слова: навчально-виховний процес, міжкультурний діалог, діяльність викладача, педагогічні умови, компетентність, технологія підготовки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 12 Черв 2019 05:40 |
Останні зміни: | 31 Січ 2020 12:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4889 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |