Троїцька, О. М. (2015) Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору. Філософські обрії (34). с. 152-159. ISSN 2075-1443
|
Text
FiloFilo_2015_34_18.pdf Скачати (352kB) | Перегляд |
Резюме
У статті порушується проблема реалізації діалогічності людини в процесі її освітнього зростання. За допомогою дослідницьких методів, зокрема аналізу, синтезу, інтерпретації й реінтерпретації, теоретичної реконструкції, феноменологічного підходу та інших способів і засобів осмислення об’єкту і предмету дослідження доведена необхідність діалогізації культурно-освітнього простору вищої школи, її переведення на філософсько-метафізичний рівень розуміння; розкрито зміст напрацювань використання діалогу в евристичному навчанні та розгорнуто його реалізацію в концептуальному полі філософсько-освітньої рефлексії культурно-освітнього простору вищої школи, яка має формувати інноваційну людину. Ключові слова: діалог, діалогічність, евристичне навчання, інноваційна людина, культурно-освітній простір, метафізична рефлексія, монологізм, праксеологічна культура, філософська рефлексія. Актуальність дослідження зумовлена гострою потребою в тео
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 02 Серп 2019 16:01 |
Останні зміни: | 30 Жов 2020 12:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4880 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |