МДПУ репозиторій

Джерельна база історико-педагогічного дослідження: поняття та специфіка

Воровка, М. І. (2018) Джерельна база історико-педагогічного дослідження: поняття та специфіка. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія: «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. (2). с. 13-17. ISSN 2522-4115

[img]
Перегляд
Text
Текст.pdf

Скачати (31MB) | Перегляд

Резюме

Розкрито підходи до сутності поняття «історичне джерело», проаналізовано специфіку та виявлено загальні особливості історико-педагогічних джерел. Запропоновано класифікацію джерел на прикладі джерельної бази дослідження теорії і практики гендерної культури студентів вищих навчальних закладів України в 60-х роках ХХ – на початку ХХІ ст., яка включає: речові, образотворчі, письмові типи джерел.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 25 Черв 2019 09:30
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4860

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу