Волков, Олександр та Волкова, Віра (2013) Топологія та екзистенціологія педагогічного дискурсу. Versus (1). с. 17-23. ISSN 2310-4562
Text
644-1193-1-SM.pdf Скачати (711kB) |
Резюме
Розглянуто екзистенціальні аспекти топології педагогічного дискурсу, який тлумачиться як сукупність місць у просторі влади. Встановлено, що місце розташування продукує характер присутності, визначає здійснення, а саме –, ставлення до себе та навчання, виявлення мети й завдань, характеру їх досягнення, рівня успішності в діяльності. З’ясовано значення використання оцінки для встановлення місця розташування в педагогічному дискурсі, розкрито характер об’єктивування. Показано своєрідність логіки існування як слідування нормам, що здійснюються залежно від розташування у просторі дискурсу. Визначено негативну роль інституціалізації оцінки знань, її значення для виникнення відчуження від освіти та деякі способи його подолання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 18 Бер 2016 18:47 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 08:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/481 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |