МДПУ репозиторій

Топологія та екзистенціологія педагогічного дискурсу

Волков, Олександр та Волкова, Віра (2013) Топологія та екзистенціологія педагогічного дискурсу. Versus (1). с. 17-23. ISSN 2310-4562

[img] Text
644-1193-1-SM.pdf

Скачати (711kB)

Резюме

Розглянуто екзистенціальні аспекти топології педагогічного дискурсу, який тлумачиться як сукупність місць у просторі влади. Встановлено, що місце розташування продукує характер присутності, визначає здійснення, а саме –, ставлення до себе та навчання, виявлення мети й завдань, характеру їх досягнення, рівня успішності в діяльності. З’ясовано значення використання оцінки для встановлення місця розташування в педагогічному дискурсі, розкрито характер об’єктивування. Показано своєрідність логіки існування як слідування нормам, що здійснюються залежно від розташування у просторі дискурсу. Визначено негативну роль інституціалізації оцінки знань, її значення для виникнення відчуження від освіти та деякі способи його подолання.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 18 Бер 2016 18:47
Останні зміни: 04 Лист 2020 08:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/481

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу