Колоніна, Л. Г. (2015) Творча самореалізація особистості як чинник самовдосконалості майбутніх викладачів музичного мистецтва. Мистецька освіта: історія, сьогодення, перспективи: матеріали Міжнар. наук. конф., 29-30 жовт. 2015 р.. с. 48-52.
|
Text
Мелик 2015 тезы.pdf Скачати (244kB) | Перегляд |
Резюме
Аналіз наукових досліджень з проблеми професійного саморозвитку дає можливість констатувати, що це педагогічне явище є багатогранним і комплексним, яке відбувається в умовах навчальної діяльності, регламентується системою вимог з боку викладачів, навчальних програм, специфіки предмета професійної діяльності. Це явище потребує підвищення суб’єктного компоненту особистості майбутніх викладачів у процесі їх професійного само розвитку. У свою чергу професійний саморозвиток майбутніх викладачів виокремлює ряд суттєвих ознак цього феномену.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | Л. Колоніна |
Дата внесення: | 31 Лип 2019 12:06 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4801 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |