Колоніна, Л. Г. (2018) Фактор “зрілості” як передумова формування індивідуальної освітньої траєкторії в умовах фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 55-60. ISSN 978-617-7566-48-8
|
Text
Мелик 2018 статья.pdf Скачати (378kB) | Перегляд |
Резюме
Автор наголошує на виявленні рівня зрілості студента як одному із важливих факторів для ефективного формування індивідуальної освітньої траєкторії. Виокремлюються основні показники таких видів зрілості як: психічна, соціальна (частково громадська), академічна та особистісна.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | Л. Колоніна |
Дата внесення: | 11 Черв 2019 12:34 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4796 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |