МДПУ репозиторій

Фактор “зрілості” як передумова формування індивідуальної освітньої траєкторії в умовах фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва

Колоніна, Л. Г. (2018) Фактор “зрілості” як передумова формування індивідуальної освітньої траєкторії в умовах фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 55-60. ISSN 978-617-7566-48-8

[img]
Перегляд
Text
Мелик 2018 статья.pdf

Скачати (378kB) | Перегляд

Резюме

Автор наголошує на виявленні рівня зрілості студента як одному із важливих факторів для ефективного формування індивідуальної освітньої траєкторії. Виокремлюються основні показники таких видів зрілості як: психічна, соціальна (частково громадська), академічна та особистісна.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Л. Колоніна
Дата внесення: 11 Черв 2019 12:34
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4796

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу