Зотова, В. Г. та Копєйцева, Л. П. (2017) Г. Гарсіа Маркес і Володимир Дрозд: художні топоси буттєвих меж. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки (45). с. 76-79. ISSN 2309-9771
|
Text
zotova_kopeyceva_2017_76.pdf Скачати (583kB) | Перегляд |
Резюме
У статті аналізуються топоси буттєвих меж у романі Ґ. Ґарсіа Маркеса «Сто років самотності» і в повісті В. Дрозда «Ирій». Ідеться про топоси художньо-географічних, історичних, ментальних, духовних меж. В аспекті досліджуваної проблеми автор акцентує увагу на тому, що у фокусі міркувань великих художників завжди була звичайна людина і у своїх творах вони не хотіли й не порушили межі антропоцентризму.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 11 Черв 2019 11:06 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4791 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |