Maksymov, Oleksandr and Shevchuk, Tetyana and Arabadzhi, Liliia (2016) Psychological Principles of Forming The Propaedeutic Knowledge of The 4th- 6th form Pupils in Chemistry. EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society (2). pp. 194-208. ISSN 2450-6486
|
Text
book_mijnar_2016__02-194-208.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
The urgency of the research. The psychological science confirms that one of the factors, influencing the formation level of the 4 th - 6 th former’s knowledge, skill and habits is the peculiarities of their age. The transition to systematic learning the fundamentals of sciences needs a knowledge generalization in a certain subject by establishing a connection between an acquired knowledge and a knowledge in another branch and one’s life experience .
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти |
Depositing User: | Кафедра хімії та хімічної освіти |
Date Deposited: | 27 Jun 2019 06:50 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4759 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |