Maksymov, Oleksandr та Shevchuk, Tetyana та Arabadzhi, Liliia (2016) Psychological Principles of Forming The Propaedeutic Knowledge of The 4th- 6th form Pupils in Chemistry. EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society (2). с. 194-208. ISSN 2450-6486
|
Text
book_mijnar_2016__02-194-208.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
The urgency of the research. The psychological science confirms that one of the factors, influencing the formation level of the 4 th - 6 th former’s knowledge, skill and habits is the peculiarities of their age. The transition to systematic learning the fundamentals of sciences needs a knowledge generalization in a certain subject by establishing a connection between an acquired knowledge and a knowledge in another branch and one’s life experience .
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра хімії та хімічної освіти |
Дата внесення: | 27 Черв 2019 06:50 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4759 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |