МДПУ репозиторій

Тотожність і відмінність на вершині педагогічного дискурсу

Волков, О. Г. (2016) Тотожність і відмінність на вершині педагогічного дискурсу. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді : матеріали Регіональній наук.-практ. конф. студ-тів і молодих учених. с. 51-54.

[img]
Перегляд
Text
19-волков о г - укр.pdf

Скачати (90kB) | Перегляд

Резюме

Формування особистості в процесі навчання відбувається на основі встановлення тотожності зі зразком досконалості при наявності відмінності. У класичній філософській традиції цей проблеми не існувало, оскільки передбачалося єдність буття і мислення, що втілилося ще в парменідовському положенні «бути і мислити одне і теж». У некласичної філософії її сформулював Ніцше.У контексті вказаної проблеми у будь-якої педагогічної ситуації виникає вимога обґрунтування використання розуму. Тому стає зрозумілим заява Сократа про те, що «я знаю, що нічого не знаю». Опинитися на вершині дискурсу може тільки той, хто усвідомлює як належне його застосування.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 29 Лип 2019 12:15
Останні зміни: 20 Лист 2019 07:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4758

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу