Волков, О. Г. (2016) Вплив педагогічного дискурсу на здійснення можливостей вихованців: модус та модальність, сутність та явище, ентилехія та акт. Людина в умовах соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 44-47.
|
Text
21-волков 25-04 (1).pdf Скачати (162kB) | Перегляд |
Резюме
Педагогічний дискурс веде за собою за допомогою маніфестації вихователя. Сказане ним конструює існування вихованця, тобто що він буде робити, як буде відноситись до себе і світу, відповідно, яким чином зможе реалізувати себе. Результативність дискурсивного впливу пояснюється тим, що розуміння передбачає дію, іншими словами: гносеологічний модус передбачає онтологічний. Відповідно, характер позиціонування вихователя визначає чи будуть реалізовані можливості вихованця.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 29 Лип 2019 12:34 |
Останні зміни: | 20 Лист 2019 07:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4744 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |