МДПУ репозиторій

Вплив педагогічного дискурсу на здійснення можливостей вихованців: модус та модальність, сутність та явище, ентилехія та акт

Волков, О. Г. (2016) Вплив педагогічного дискурсу на здійснення можливостей вихованців: модус та модальність, сутність та явище, ентилехія та акт. Людина в умовах соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 44-47.

[img]
Перегляд
Text
21-волков 25-04 (1).pdf

Скачати (162kB) | Перегляд

Резюме

Педагогічний дискурс веде за собою за допомогою маніфестації вихователя. Сказане ним конструює існування вихованця, тобто що він буде робити, як буде відноситись до себе і світу, відповідно, яким чином зможе реалізувати себе. Результативність дискурсивного впливу пояснюється тим, що розуміння передбачає дію, іншими словами: гносеологічний модус передбачає онтологічний. Відповідно, характер позиціонування вихователя визначає чи будуть реалізовані можливості вихованця.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 29 Лип 2019 12:34
Останні зміни: 20 Лист 2019 07:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4744

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу