Василенко, Людмила (2018) Значення вокального навчання для професійно-особистісного розвитку студентів педагогічних університетів. Педагогічна освіта: теорія і практика, 24 (2). с. 32-38. ISSN 2309-9763
|
Text
Pedahohichna-osvita-teoriia-i-praktyka-vypusk-24-Ch.2.pdf Скачати (210kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто вокальне навчання як специфічний за своїми функціями процес, який відповідає не тільки завданням щодо опанування студентами певних знань, умінь та навичок, а й спрямований на виховання, розвиток здібностей й особистісних якостей майбутніх фахівців з урахуванням їх емоційно-чуттєвої та фізичної сфери.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | особистість, вокальна підготовка, фахово-навчальна функція, естетично-виховна функція, рефлексивно-пізнавальна функція, особистісно-розвиваюча функція, ліку- вально-тренувальна функція, мовно-корекційна функція, енергетико-стимулююча функція. |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4404 не знайдено. |
Дата внесення: | 26 Лип 2019 08:41 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 17:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4663 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |