МДПУ репозиторій

Структура соціально-культурних орієнтацій суб'єктів освітнього простору під впливом трансформації інституту освіти

Александров, Денис (2013) Структура соціально-культурних орієнтацій суб'єктів освітнього простору під впливом трансформації інституту освіти. Versus (2). с. 62-67. ISSN 2310-4562

[img] Text
573-1881-1-PB.pdf

Скачати (490kB)

Резюме

Розглядається взаємозв’язок між трансформацією функцій освіти як соціального інституту й динамікою соціокультурних орієнтацій суб’єктів освітнього простору, конкретизуються механізми формування ціннісних пріоритетів. Наголошується, що стан професійної освіти варто аналізувати в суб’єктно-діяльнісному контексті, оскільки такий підхід уможливить досягнення необхідної диференціації соціальних сенсів і виявить критерії, що дадуть змогу вести мову про тенденції розвитку сучасного інституту освіти. Спираючись на теоретико-соціологічне знання, автор досліджує структуру «нових цінностей», часом кон’юнктурних і сумнівних, що виникають у системі освіти, і висвітлює актуальні протиріччя, що є наслідком відсутності цілісного «ціннісно-змістового образу» вищої школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 17 Бер 2016 15:01
Останні зміни: 04 Лист 2020 13:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/466

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу