МДПУ репозиторій

Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти

Семикин, М. А. (2014) Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти. Українознавчий альманах (16). с. 183-188. ISSN 2520-2626

[img]
Перегляд
Text
Ukralm_2014_16_38.pdf

Скачати (424kB) | Перегляд

Резюме

Досліджуються світоглядно-методологічні чинники розбудови сучасного культурно-освітнього простору України в контексті потреби «філософізації» сучасної освіти. Аналізуються проблеми процесу гармонізації українського культурноосвітянського простору шляхом філософського осягнення «смислів» самого знання і виходу за межі однієї пріоритетної моделі освіти. Обґрунтовується концептуальна значимість стратегії розгортання цілісного культурно-освітнього простору в світлі впливів постнекласичної інтенції філософії освіти як засобу гармонізації освітянського процесу та обумови всебічного розвитку особистості українського громадянина – носія культури різноманітних типів поведінки та видів діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра соціології
Дата внесення: 03 Лип 2019 07:23
Останні зміни: 29 Січ 2021 17:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4625

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу