Семикин, М. А. (2014) Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти. Українознавчий альманах (16). с. 183-188. ISSN 2520-2626
|
Text
Ukralm_2014_16_38.pdf Скачати (424kB) | Перегляд |
Резюме
Досліджуються світоглядно-методологічні чинники розбудови сучасного культурно-освітнього простору України в контексті потреби «філософізації» сучасної освіти. Аналізуються проблеми процесу гармонізації українського культурноосвітянського простору шляхом філософського осягнення «смислів» самого знання і виходу за межі однієї пріоритетної моделі освіти. Обґрунтовується концептуальна значимість стратегії розгортання цілісного культурно-освітнього простору в світлі впливів постнекласичної інтенції філософії освіти як засобу гармонізації освітянського процесу та обумови всебічного розвитку особистості українського громадянина – носія культури різноманітних типів поведінки та видів діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра соціології |
Дата внесення: | 03 Лип 2019 07:23 |
Останні зміни: | 29 Січ 2021 17:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4625 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |