Уваркіна, Олена (2013) Пріоритет людини як характерна особливість української національної системи освіти: історико-філософський контекст. Versus (2). pp. 23-28. ISSN 2310-4562
Text
588-1876-1-PB.pdf Download (450kB) |
Abstract
Розкриваються дослідження ідеї людиномірності вітчизняної освіти в історії української філософсько-педагогічної думки, що постає сенсожиттєвою основою пріоритетів сучасної української національної системи освіти. Процес реалізації людиномірних систем навчання й виховання передбачає теоретичну реконструкцію гуманістичного потенціалу філософської думки попередників, зокрема тих напрацювань, що розкривають суть людського в людині. Висвітлено людиномірний, людиноцентричний зміст української філософії кордоцентризму, що був представлений «філософією серця» Г. Сковороди, духовною філософію П. Юркевича, педагогічною антропологією К. Ушинського, ідеями загальнолюдської освіти М. Пирогова, С. Русової, виховного ідеалу Г. Ващенка та ін.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | admin admin mdpu |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 15:00 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/459 |
Actions (login required)
View Item |