Василенко, Людмила (2017) Провідні підходи до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (23). с. 19-27. ISSN 2309-9763
|
Text
Педагогічна освіта.pdf Скачати (227kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлюються концептуальні положення вокальної підготовки майбутніх фахів- ців в умовах музично-педагогічної освіти, які впливають на утворення її багатокомпонентної будови та відповідають меті та конкретним завданням вокально-педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва, що, за нашими припущеннями, має забезпечити ефективність процесів формування особистості студентів з позиції їх професійних компетентностей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Дата внесення: | 07 Черв 2019 06:11 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 16:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4549 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |