Житнік, Т. С. (2015) Навчальна програма для нульового класу дитячих художніх шкіл (живопис, композиція). Проблемы соременного педагогическго образования, 3 (47). с. 81-86.
|
Text
11.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Актуальність проблеми дослідження спричинена суперечністью між необхідністью розвитку художньо-творчої активності дитини, в якої є бажання самостверджуватися та творчо самовиражатися і недостатнім методичним забезпеченням в дитячих позашкільних образотворчих закладах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 26 Лип 2019 06:52 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4521 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |