Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку. Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників. с. 67-71.
|
Text
2Современное дошкол образов традиции и современность 2014 15 мая.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
В статье анализируется психометрический, социально-личностный и альтернативные подходы диагностирования художественно-творческой активности детей старшего дошкольного возраста.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 25 Лип 2019 12:01 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4515 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |