MDPU Repository

Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики

Терещенко, С. В. (2017) Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики. Молодь і ринок (8). pp. 185-190. ISSN 2308-4634

[img]
Preview
Text
Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf

Download (9MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена висвітленню питання формування креативної компетентності, як педагогічної конотації психологічного феномену креативності підлітків, на інтегрованих уроках музики. Подано авторське визначення поняття “креативність” та “креативна компетентність” учня-підлітка. Визначені педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків відповідно з урахуванням специфіки інтегрованих уроків музики. Продемонстрована ефективність ідеї інтеграції мистецтв на уроці музики у сучасній практиці загальноосвітньої школи, базованої на ідеях сучасних методологічних підходів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Date Deposited: 25 Jul 2019 12:39
Last Modified: 25 Jul 2019 12:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4504

Actions (login required)

View Item View Item