МДПУ репозиторій

Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики

Терещенко, С. В. (2017) Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики. Молодь і ринок (8). с. 185-190. ISSN 2308-4634

[img]
Перегляд
Text
Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf

Скачати (9MB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена висвітленню питання формування креативної компетентності, як педагогічної конотації психологічного феномену креативності підлітків, на інтегрованих уроках музики. Подано авторське визначення поняття “креативність” та “креативна компетентність” учня-підлітка. Визначені педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків відповідно з урахуванням специфіки інтегрованих уроків музики. Продемонстрована ефективність ідеї інтеграції мистецтв на уроці музики у сучасній практиці загальноосвітньої школи, базованої на ідеях сучасних методологічних підходів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 25 Лип 2019 12:39
Останні зміни: 05 Жов 2020 12:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4504

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу