Терещенко, С. В. (2017) Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики. Молодь і ринок (8). с. 185-190. ISSN 2308-4634
|
Text
Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики.pdf Скачати (9MB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена висвітленню питання формування креативної компетентності, як педагогічної конотації психологічного феномену креативності підлітків, на інтегрованих уроках музики. Подано авторське визначення поняття “креативність” та “креативна компетентність” учня-підлітка. Визначені педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків відповідно з урахуванням специфіки інтегрованих уроків музики. Продемонстрована ефективність ідеї інтеграції мистецтв на уроці музики у сучасній практиці загальноосвітньої школи, базованої на ідеях сучасних методологічних підходів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | викладач Світлана Веніамінівна Терещенко |
Дата внесення: | 25 Лип 2019 12:39 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 12:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4504 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |