МДПУ репозиторій

Змістовно-процесуальні аспекти експериментального вивчення динаміки розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики

Терещенко, С. В. (2017) Змістовно-процесуальні аспекти експериментального вивчення динаміки розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Science Rice: Pedagogical Education (12). с. 8-13. ISSN 2519-4976

[img]
Перегляд
Text
Змістовно-процесуальні аспекти експериментального вивчення динаміки розвитку креативності підлітків на інтегрорваних уроках музики.pdf

Скачати (8MB) | Перегляд
Офіційний URL: http://sr.org.ua/

Резюме

У дослідженні визначено педагогічний зміст креативності підлітків, подано експертні параметри та критерії креативної компетентності, їх вияви та рівні сформованості. Здійснено аналіз дослідно-експериментальної роботи з вивчення ефективності упровадження в освітній процес організаційно-методичної моделі розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Проаналізовано хід та результативність констатувального та підсумкового етапів експерименту.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 25 Лип 2019 08:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4496

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу