Волкова, І. В. (2017) Сутність мовних компетентностей та їх проекція на методику навчання мови. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”.Серія “Філологічна”. с. 73-76.
|
Text
NZ_Vyp_67_веб (4)-страницы-73-76.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкривається суть мовних компетентностей, їх класифікація. Тому як в сучасному світі актуальними є дослідження теоретичних засад поняття компетентності як здатності кваліфіковано виконувати професійну діяльність, що містить набір знань, навичок і ставлень та дає змогу особистості ефективно діяти або виконувати певні функції, спрямовані на досягнення стандартів у професійній галузі або певній діяльності і мовної компетентності як системи комунікативних умінь, навичок та установок, реалізація яких і є передумовою успішного комунікативного процесу. Ключові слова: компетентність, компетенція, мовна й мовленнєва компетентність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 24 Лип 2019 09:27 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4451 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |