МДПУ репозиторій

Використання казки як матеріалу для домашнього читання англійською мовою в початковій школі

Ткач, М. В. та Ярошенко, М. І. (2014) Використання казки як матеріалу для домашнього читання англійською мовою в початковій школі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць, 4 (54). с. 307-310.

[img]
Перегляд
Text
2259казка-307-310.pdf

Скачати (388kB) | Перегляд

Резюме

На думку російського філолога Сергія Ожегова [3, с. 557], вітчизняних мовознавців Василя Яременка та Оксани Сліпушко [2, с. 207], педагогів Катерини Прищепи та Василя Лук’яненка [4, с. 62], казка–це розповідний, зазвичай народнопоетичний або писемно-літературний твір про вигадані події, переважно за участю чарівних, фантастичних сил. Досить просто інтерпретують поняття “казка” американські лінгвісти. Казка (англійською fairy tale), зазначають вони,–це розповідь, як правило, для дітей, про уявних істот та магічні події [10, с. 367]. Інші вітчизняні філологи тлумачать казку як фольклорний розповідний твір про вигадані, часто фантастичні, події. Казка належить до найдавніших форм народної творчості [7, с. 554].

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 23 Лип 2019 09:11
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4425

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу