Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 50-57. ISSN 2219-5203
Text
597-1.pdf Скачати (262kB) |
Резюме
У публікації досліджується феномен свободи як метапринцип відкритої освіти. Показано, що характерною рисою інформаційного суспільства є відкрита освіта, атрибутивна характеристика якої пов’язана з ідеєю і феноменом свободи. Здійснено історико-генетичний аналіз осмислення проблеми свободи, розкрито витоки й генезу цього феномену. Висвітлено роль і значення свободи в контексті становлення відкритого суспільства знань.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 08:01 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/441 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |