Ляпунова, В. А. (2018) Формування толерантності майбутніх вихователів у педагогічному дискурсі професійної освіти. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. с. 103-106.
|
Text
33 Ляпунова.pdf Скачати (217kB) | Перегляд |
Резюме
Аналіз досліджень, пов'язаних з проблемою трактування понять «дискурс» і «педагогічний дискурс», свідчить про неоднозначність і суперечливість у підходах до розуміння цієї проблеми. Сучасні дослідження сутності педагогічного дискурсу пов'язуються з особливим осмисленнямпроблеми його проектування в системі вищої педагогічної освіти з методологічної та технологічної точок зору.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 09:08 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4344 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |