Лобнер, Надя (2014) Структури дискримінації в доступності освіти для молоді – міжнародні перспективи. Versus (3). с. 93-103. ISSN 2310-4562
Text
813-1550-2-PB.pdf Скачати (295kB) |
Резюме
На підставі явища невідвідування шкільних занять соціально незахищеною молоддю осмислюються структурні умови, що призводять до соціальної ізоляції в системах освіти, а отже, репродукують бідність. Критикується прийнята в суспільстві теза, що рівень бідності можна знизити завдяки освіті: вести мову про подолання бідності за допомогою освіти можна за умови, що освітні системи та установи будуть доступними для всіх і запобігатимуть соціальній ізоляції. Критично оцінюється принцип можливостей, розглядається явище пропуску навчальних занять і відмова від участі в суспільному житті, робиться спроба системного опису відносин в освітніх системах, які (ре)продукують ізоляцію.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 14:59 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/433 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |