МДПУ репозиторій

Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти

Семікін, Михайло (2014) Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти. Versus (3). с. 64-69. ISSN 2310-4562

[img] Text
808-1540-2-PB.pdf

Скачати (262kB)

Резюме

Аналізуються аксіологічні аспекти філософсько-освітньої рефлексії та соціально-культурні детермінанти антропологізації сучасного етнопедагогічного знання в контексті глобалізаційних викликів; обґрунтовуються засади набуття ним концептуально-антрополо­гічного виміру в системі етноосвіти; розглядаються аксіологічні основи імплементації проекцій людиномірності у творення, від­творення й трансляцію етнопедагогічного знання в сучасній вітчиз­няній освіті. Етнопедагогіка визначається однією з базових компонент сучасного освітнього процесу, оскільки вона має значний потенціал людиномірності як концептуально-антропологічного підходу, що базується на гуманістичних світоглядно-ціннісних засадах.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 17 Бер 2016 08:00
Останні зміни: 04 Лист 2020 08:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/428

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу