Семікін, Михайло (2014) Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти. Versus (3). с. 64-69. ISSN 2310-4562
Text
808-1540-2-PB.pdf Скачати (262kB) |
Резюме
Аналізуються аксіологічні аспекти філософсько-освітньої рефлексії та соціально-культурні детермінанти антропологізації сучасного етнопедагогічного знання в контексті глобалізаційних викликів; обґрунтовуються засади набуття ним концептуально-антропологічного виміру в системі етноосвіти; розглядаються аксіологічні основи імплементації проекцій людиномірності у творення, відтворення й трансляцію етнопедагогічного знання в сучасній вітчизняній освіті. Етнопедагогіка визначається однією з базових компонент сучасного освітнього процесу, оскільки вона має значний потенціал людиномірності як концептуально-антропологічного підходу, що базується на гуманістичних світоглядно-ціннісних засадах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 17 Бер 2016 08:00 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 08:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/428 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |