Червонська, Л. М. та Ускова, Альона (2019) Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної хореографічної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). с. 369-376. ISSN 2412-9208
|
Text
42.pdf Скачати (477kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто особливості побудови форми adagio та її значення на уроках класичного танцю у процесі підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Уточнено сутність поняття «adagio». Визначено і проаналізовано різноманітні форми adagio та їх значення у процесі підготовки майбутніх фахівців на уроках класичного танцю. Обґрунтовано методику опанування форм adagio студентами-хореографами у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання класичного танцю» на різних курсах навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Лілія Червонська |
Дата внесення: | 11 Лип 2019 07:30 |
Останні зміни: | 07 Груд 2020 08:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4270 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |