МДПУ репозиторій

Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної хореографічної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти

Червонська, Л. М. та Ускова, Альона (2019) Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної хореографічної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). с. 369-376. ISSN 2412-9208

[img]
Перегляд
Text
42.pdf

Скачати (477kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто особливості побудови форми adagio та її значення на уроках класичного танцю у процесі підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Уточнено сутність поняття «adagio». Визначено і проаналізовано різноманітні форми adagio та їх значення у процесі підготовки майбутніх фахівців на уроках класичного танцю. Обґрунтовано методику опанування форм adagio студентами-хореографами у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання класичного танцю» на різних курсах навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Лілія Червонська
Дата внесення: 11 Лип 2019 07:30
Останні зміни: 07 Груд 2020 08:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4270

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу